Членовете на продуцентския колектив Odd Future май окончателно са поели по различни пътища. Добре, че четирима от основните имена в Лос Анджелистката група напомнят за себе си по единственият интересен начин, който може да ни спечели. Frank Ocean довършва следващия си албум и подготвя собствено списание, Earl Sweatshirt издава изненадващо много личeн и дълбок наследник на Doris (I Don’t Like Shit, I Don’t Go Outside отпреди няколко седмици), Domo Genesis се разписва с Under the Influence 2, а Tyler, The Creator тихомълком надцаква с четвъртия си студиен албум Cherry Bomb точно две години след предходния Wolf. Продуцираният почти изцяло от Tyler Okonma едночасов алтернативен хип-хоп и много шумен колаж започва ударно с китарни рифове и типично N.E.R.D.-ско звучене в Deathcamp, което няма как да не ни накара да се оглеждаме за Pharrell зад гърба ни, но вездесъщият американски продуцент се появява като гост в кредитите едва към финала в крайно нетипичното за него acid звучене и изкривена пиано романтика на Кeep Da O’s. Cherry Bomb e пестелив откъм гости и особено към тези от Odd Future – Kanye West и Lil Wayne се появяват в Smuckers, SchoolBoy Q се включва забележително в ремикса на The Brown Stains of Darkeese Latifah Part 6-12, а Kali Uchis и Charlie Wilson поемат пеенето в странната балада за невъзможна любов със супер клип Fucking Young / Perfect.
По собствените му признания, Tyler слуша много Stevie Wonder по време на едногодишните записи и най-вероятно заради това албумът му е много по-слушаем и лиричен (Господ да ни порази заради подобно определение) от очакваното и твърде често звучи като различните глави на интелигентен филмов саундтрак. Основните теми, които продължават да го тормозят, се въртят около заклеймяването на гангстерската култура и консуматорското начало в съвременната рап музика. Това, което отличава Cherry Bomb от останалите нови заглавия в жанра напоследък (с изключение на последните шедьоври, за които сме писали) е лекотата, с която се слуша и попива в съзнанието. Tyler винаги си е бил добър продуцент и бийтмейкър с олдскуул чувствителност и неслучайно четвъртият му дългосвирещ албум пращи от интелигентни J Dilla бийтовете и накъсани многопластови семпли и инструментали, които подчертават перфектно агресивната атмосфера (всички заглавия са с главна буква) и може би най-разпознаваемия и специфичен глас в рап музиката от Западното крайбрежие.
Cherry Bomb (Odd Future Records) е на пазара.