Virgil Abloh продължава да надгражда портфолиото си на полиформатен колажист на модерни влияние с последната си политически мотивирана и подпомогната от Jenny Holzer колекция за собствената си марка Off-White. Тазгодишният специален гост на Pitti Uomo използва прожектирана върху Palazzo Pitti поезия от думи и идеи за Сирия на американската концептуална артистка като фон на дрехи, които държи да бъдат идентифицирани под дългото и сложно определение Off-White c/o Virgil Abloh. И макар критиката да продължава да го сравнява безпощадна с основните му вдъхновители Rey Kawakubo и Yohji Yamamoto, някогашният творчески сътрудник на Kanye се измъква с непретенциозния характер на ремикса и ремоделирането на многобройните си влияния, които никога не е криел. Колекцията му има от всичко по-малко – уголемени пропорции, прозрачни материи, малко Raf Simons (още един от сериозните му, макар и спорадични критици), малко Гоша, малко боравене с деконструирани силуети на формално облекло, малко японски дизайнери. Достатъчно, за да вбеси сериозната модна критика като Angelo Flaccavento, но и несъмнено да спечели още повече клиенти от бързо забравящото Instagram поколение.