Едва ли имаме читател, който да не се е подразнил от многократните и напълно заслужени похвали за инструменталния хип-хоп на Kay Be, затова мислим да направим същото и с бийтмейкърa, продуцент и колекционер на плочи Knxwledge, когото познаваме бегло покрай редица ремикси и колекции с бийтове, наред с продукция за великан като Kendrick Lamar и нови звезди като Joey Bada$$. 26-годишният младеж се чувства като у дома си в лейбъла Stones Throw Records и вече е записвал с MNDSGN и Anderson .Paak, преди да се засили за собствения си дебют Hud Dreems – 26 кратки пиеси с инструментален и много изобретателен хип-хоп в добрия дух на J Dilla и останалите прилични имена от местната бийт сцена. Технически погледнато, няма как да напишем ревю за албум от 26 песни с времетраене от общо около 32 минути, защото говорим за много завладяващ колаж от пастиш от соул, джаз и хип-хоп семпли, които ще заспят на който и да било речитатив на Явката DLG. Макар и да става въпрос за изцяло инструментален албум, Hud Dreems предизвиква емоциите и въображението на слушателя с изключителната способност на продуцента да създаде запомнящи се от първо слушане бийтове и да ги събере в албум, които тече плавно и прелива от един трак в друг по незабележим начин от началото до края. Дебютният албум на Knxwledge е отлично доказателство за брилянтното му умение да извади и семплира по жесток начин най-доброто от колекцията си с плочи и многобройни джаз влияния. Добре изпипана носталгия и разказ за живота, който те кара да се усмихваш без видима причина.
Hud Dreems (Stones Throw Records) е на пазара.