За мнозина критици като GQ, дебютната модна колекция на Sterling Ruby от миналото лято е пророческа заради невероятното стечение на обстоятелствата през последните месеци и най-вече начина, по който налага своята идея за избелено и преработено гръндж и работническо облекло извън основните тенденции за мъжко и дамско облекло и строго в новия канон за пост-апокалиптичен и дистанциран свят.
Какво се случва обаче, когато американският артист реши да продължи дълбаенето в идеите за утилитарна униформа и занаятчийство, до което може и да опрем след някой и друг месец? Ами, стига до познатата си практика на артист, способен да трансформира познати обекти в произведения на изкуството с умерени дози метафори и ирония.
Така де, кой би помислил, че бутилките с белина и дезинфектанти ще се превърнат в едни от най-важните предмети в живота само преди няколко месеца? Ruby допълва своята колекция от пророческо пост-пандемично облекло със съпътстваща колекция от монументални предмети, които символизират добре познати стари и вероятно нови пилони на нашето битие, за ги издигат до статут на (вероятно много скъпи, цените са при запитване – бел.ред.) красиви тотеми за дома и офиса.
Освен алуминиевата бутилка белина, Ruby посяга и на иглите за плетене, превърнати в колие (нов знак за принадлежност към клуб по интереси?), квадратни, плоски и овални кошници и чанти с вериги.
Най-любопитна със своята обикновеност обаче е ограничената серия алуминиеви и номерирани домашни инструменти – чук, лопата, мотика, кози крак и три различни размера брадви, които символизират борбата за оцеляване, важната работа със сръчни ръце и онова кърваво ревю на Huey Lewis & The News.
Аксесоарите, инструментите и облеклото на S.R. STUDIO. LA. CA. са тук.