В края на 80-те Bruce Pavitt и Jonathan Poneman основават звукозаписна компания Sub Pop с големи топки и ясната идея да привлекат най-доброто от прохождащата сиатълска гръндж сцена в лицето на Mudhoney и Soundgarden, преди да издадат и дебютния сингъл Lovebuzz на Nirvana. Както се досещате, огромният мъдрата им далновидност да заложат на толкова интересни ъндърграунд групи и гигантския успех на този жанр им се отплаща стократно и Sub Pop много бързо се налага като един от най-важните музикални лейбъли за 90-тарския рокендрол. Макар и напоследък да издава луксозни версии на най-легендарните си албуми и да продължава да стои непоклатимо в залата на славата с прословутото си отхвърлящо писмо, лейбълът стои и зад проектите на доста съвременни и смели групи и артисти като No Age, Father John Misty, J Mascis, Fleet Foxes, Foals, Beach House, Postal Service, Flight of the Concords, Sleater-Kinney, Wolf Parade и The Shins. И понеже всяка звукозаписна компания има силна връзка или умира за топла връзка с уличните суб и скейт култури, то и Sub Pop се комбинира със скейт марката от Altamont за малка колекция от две тениски, карирана риза, черно деним яке и вълнена бийни шапка с логото на команията и сив помпон. В години, когато модерните знаменитости и масови модни марки експлоатират и убиват по особено мъчителен начин култа към музикалния мърчъндайз, колаборацията на Sub Pop и Altamont с характерни за своето време силуети и материи е готин начин за изрязяване на фенщина или отправна точка за разговори като този и този.
Колаборацията на Altamont и Sub Pop е в Contrabanda и онлайн тук.